Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатика..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от StreetGlow
    Днес направих доста километри извънградско с 90(2000 оборота) и ми се стори, че духа доста студено. Мога ли да разчитам на мултицета, за да замеря колко градуса ще покаже от средните духалки?
    Можеш.Аз така я мерих.Забождаш термодвойката навътре и пускаш вентилатора на мах.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #17
      Пробвах, при 90 км/ч свали до 17 градуса само.
      Alfa Romeo 164 Super 2.5 TD '97

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alexanderbb
        Първоначално публикувано от virusalfa
        На мен пък днеска да вземат да ми се включат перките и след като я угасих пак си работеха.Извадих плюса от акумулатора.Боби,къде ли се крие проблема?-кат се има предвид,че реостата е нов
        Бих казал залепнало реле. При мене нали са две едното за първа другото за втора скорост и едното го правеше този номер докато не го смених. Обаче аз махах само бушоните а не откачах акумулатора
        Оправи се,да е жив и здрав Boby,включих и изключих 2-3 пъти при работещ мотор и спряха-причината е била във високото налягане на фреона.
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от virusalfa
          Първоначално публикувано от Alexanderbb
          Първоначално публикувано от virusalfa
          На мен пък днеска да вземат да ми се включат перките и след като я угасих пак си работеха.Извадих плюса от акумулатора.Боби,къде ли се крие проблема?-кат се има предвид,че реостата е нов
          Оправи се,да е жив и здрав Boby,включих и изключих 2-3 пъти при работещ мотор и спряха-причината е била във високото налягане на фреона.
          Оказва се, че това е често срещан 'проблем'. Моята го прави същото, като е много горещо навън. Другия начин да се оправи е, като изключиш компресора и покараш малко да издуха топлото от радиатора отпред- обикновено не повече от минута- минута и нещо.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от StreetGlow
            Пробвах, при 90 км/ч свали до 17 градуса само.
            Това при колко градуса навън?
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #21
              При колкото и ще да е 17* е недопустимо. Аз днеска направих 170км на почти 2000 оборота и от духалките си бичеше яко клинч.М/у другото при пуснат вътрешен въздуха на духалките изкарва много по-студено отколкото на външен.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от virusalfa
                Първоначално публикувано от Alexanderbb
                Първоначално публикувано от virusalfa
                На мен пък днеска да вземат да ми се включат перките и след като я угасих пак си работеха.Извадих плюса от акумулатора.Боби,къде ли се крие проблема?-кат се има предвид,че реостата е нов
                Бих казал залепнало реле. При мене нали са две едното за първа другото за втора скорост и едното го правеше този номер докато не го смених. Обаче аз махах само бушоните а не откачах акумулатора
                Оправи се,да е жив и здрав Boby,включих и изключих 2-3 пъти при работещ мотор и спряха-причината е била във високото налягане на фреона.
                В тез жеги бирата върви много добре.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Boby
                  Първоначално публикувано от virusalfa
                  Първоначално публикувано от Alexanderbb
                  Първоначално публикувано от virusalfa
                  На мен пък днеска да вземат да ми се включат перките и след като я угасих пак си работеха.Извадих плюса от акумулатора.Боби,къде ли се крие проблема?-кат се има предвид,че реостата е нов
                  Бих казал залепнало реле. При мене нали са две едното за първа другото за втора скорост и едното го правеше този номер докато не го смених. Обаче аз махах само бушоните а не откачах акумулатора
                  Оправи се,да е жив и здрав Boby,включих и изключих 2-3 пъти при работещ мотор и спряха-причината е била във високото налягане на фреона.
                  В тез жеги бирата върви много добре.
                  Ще почерпя с удоволствие,ама трябва аз да идвам нагоре.Ела ти насам,тук е по-интересно
                  Аlfa 164 Super 2.5TD

                  Comment

                  Working...
                  X